pondělí 21. října 2024

🍂🍁Pro lepší náladu ...

Kdyby blbost svítila,
měli bychom problém s energií dávno vyřešený.
🍂🍁
Každý z nás v životě občas zalže.
Minimálně v Deichmannu,
když prodavačce tvrdíme,
že impregnační sprej už doma máme.
🍂🍁
Lidi tak strašně lžou.
Koupila jsem auto a majitel mi řekl,
že dal do auta 50tisíc!
No, celé auto jsem rozebrala,
 prohledala a nikde ani koruna!!!
🍂🍁
Co nám zbude až dojdou všechny potraviny
 a budeme muset lovit?
Já třeba ani nevím, kde taková pizza žije.

🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂

3 komentáře:

  1. Pizza je invazivní druh, rozšířila se k nám z Itálie a ve volné přírodě by u nás nepřežila.
    Zkus si ulovit třeba kančí guláš, ale dá to trochu práce, aby se dal jíst.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.