neděle 6. října 2024

💖Z Kožuškova

Venku je už chladno a Jonášek by se rád dostal domů ...
... okna už jsou zavřená a to se kožuškům vůbec nelíbí.
Ze stříšky u vchodu sleduje, kdy se někdo uráčí otevřít dveře.
Když svítí sluníčko je i v pergole teploučko.
Ještě v úterý jsem si tam poležela na gauči po práci a Jonášek mě hlídal.
Na druhém gauči si pochrupoval Cvalíček.
Bětuška šmejdila po jabloni ...
... otírala se o větve a užívala si na sluníčka.
Pak mi dala jasně najevo, 
jak stojí o moje focení.
Cvalíček s Jonáškem si zahráli na schovku ...
... ale už těch skrýši moc není.
Zdá se, že už Jonáška objevil ...
Jo, jo, Jonášek je schovaný pod okrasnou trávou.
Doma jsem už dala krátké záclony a kožušci si libují,
mají krásný výhled jak ven, tak do pokoje.
Obzvláště Brundě to vyhovuje.
Radiátor hřeje a to je pro ní bašta.
Jak se zdá i ten její kožušek ladí s podzimem.
Jenom se obrací z jednoho boku na druhý,
aby neměla proležený kožušek, až vyrazí na noc ven.
Pohodový nedělní den
a děkujeme za váš čas, 
co jste strávili s námi v Kožuškově.
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

2 komentáře:

  1. Kožusková pohoda - ráda se na ně dívám. Přeji hezkou neděli :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Mám nedělní zpravodajství ráda !
    U nás dnes zasmušilý podzimní den. Neprší, ale nebe je šedivé .
    Měj pěknou neděli, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.