středa 28. ledna 2015

O Blekovi

Že jsme měli pejska Bleka,
jsem vám už psala ...
... musím vám povědět, co nám ten nezbeda jednou v zimě provedl.
Ze sousední vesnice nám rozvážejí objednané pečivo.
Na plotě máme takovou bedýnku a brzy ráno, vlastně ještě v noci,
pečivo rozvážejí.
Jednou v zimě, když napadlo hodně sněhu a plot byl do poloviny zavátý
a ještě vlastně tam byl i odházený sníh z chodníků se to přihodilo.
Jedno sobotní ráno jsem vstala a
 venku bylo něco žlutého poházeného v bílém sněhu.
Vyšla jsem ven a co vidím ... no, vlastně cítím.
Venku mě praštila do nosu vůně čerstvého pečiva
Bedýnka otevřená, pletýnky se válely po zemi.
Bylo to v sobotu, pečiva bylo víc i na neděli.
Nakousal všechny ani jedna nebyla celá.
Raději se schoval do boudy, věděl že bude ty - ty - ty.
Byl zvyklý, že před snídaní hned dostane voňavý rohlík nebo pletýnku
a v sobotu se nevstávalo jako přes týden ve 4hodiny.
Nemohl se dočkat, tak se obsloužil sám.
To je box ve kterém Blek objevil ty dobroty.
Vždycky když je napadaného hodně sněhu,
tak si na tu příhodu vzpomenu, byla s ním sranda ...
No a sníh máme, venku je krásně bílo,
pořád připadává,
tak jsem vám tu příhodu napsala.
Mějte se krásně a děkuju,
že jste dočetli až do konce

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.