pátek 24. dubna 2015

Čemeřice ...

Fotím už dlouho, dříve jenom tak pro sebe.
Ale od loňského června,
co mám blog, fotím každou prkotinu.
Nikdy jsem si nevšimla, jak je čemeřice krásná, až letos.
Takový trávnik se mi líbí, samá sedmikráska.
Taky zjišťuju,
že už mi ten můj stařičký foťáček nestačí
a sešel by se mi nový, lepší.
To jsem ještě nedávno říkala, že nový nepotřebuju
a ejhle, už je to tady.
Třeba se mi přání splní, kdo ví kdy,
ale jednou to bude určitě.

Děkuju za vaši návštěvu,
moc si jí vážím a děláte mi radost
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.