sobota 25. dubna 2015

Chlupatá návštěva

Už nás zase navštěvuje veverka
na jabloni seděla hezkou dobu ...
... ale dosti blbě, proti sluníčku se nedalo fotit.
Pampeliška, ta se uchytí všude ...
Ruměnice pospolná je nějaká invalidní ...
Bílé narcisky, ty kvetou vždycky poslední ...
Mám ráda jejich vůni, stačí přejít kolem záhonku ...
... letos zatím kvetou dva květy, doufám že jich bude víc.
Zlatice, já říkám zlatý déšť.
Vypěstovala jsem si dva z větviček a letos poprvé kvetou.
To bylo zase kousek ze zahrádky.
Každý den se objeví nějaký nový květ
a to už jsem zase ve svém živlu.
Děkuju za návštěvu a mějte krásný den
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.