neděle 26. června 2016

Jůlinka informuje

To jsme zase my dva Jůlinka a Fousek.
Řádíme už i na okně a paničce přesazujeme kytky.
Prý nestačí uklízet parapet.
Co? My? Kdepak, to my né ... o tom nic nevíme.
Každou neděli se vážíme.
Fousek je menší než já, ale je zase čilejší.
Prý nechce přibrat, aby nemusel do vedlejší vesnice na službu.
Taky si hodně hrajeme s Cvalíčkem,
má nás rád a pořád nás poplacává.
Jednou jsem se ztratila a když mě po hodině našli,
tak jsem chrupkala na motýlkách u mých pánů v posteli, to bylo spaníčko.
Už dávno nespíme v pelíšku, kdepak.
Spíme na lavici v jídelně
a padáme v noci jako zralé hrušky na zem, ale nám to nevadí.
Jak se jedná o jídlo, brácha nehledí, lehne si i na mě.
Příště mu to zase vrátím, já.
Fousek pije i po stojačky, jako v bufetu.
Cvalíček hlídá na okně, protože už jsme oba s Fouskem vypadli ven.
Stáli jsme na chodníku a mňoukali a nevěděli kudy domů,
až nás panička zachránila, to bylo radosti.
Už se s Vámi loučím, jde na mě nějaké spaní a bolí mě pacinky od psaní ...
Tak nám to tu usnulo a musím se s Vámi rozloučit já.
Děkuju, že se k nám chodíte dívat na naše miláčky,
moc si jich užíváme.
Krásnou a pohodovou letní neděli
Přeje i za micinky
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.