neděle 30. října 2016

Kočkování

Na čistém prádle, to je chrupáničko a ty krásné sny..
Hrozně rád se válím na čtecím křesle paničky ...
Ona mě pořád fotí, mě se to moc nelíbí ...
... pořád mi něco bliká do oči,
už aby se ta její blikací bedýnka pokazila a já se v klidu vyspal.
Se strejdou Cvalíčkem je to taky príma, je na mě moc hodný,
říká to i panička.
Když se nedívají, vlezu jim do pelechu a to je teprve něco,
už jim tam chodím i v noci jak usnou a pak mám krásné kočičí sny.
U maminky je to taky príma, mám to i s občerstvením.
Jednou jsem i zapomněl schovat jazýček a pak se mi všichni smáli.
Tady je to taky bájo, když je maminka někde na lítačce a je tu teploučko.
Tak se s Vámi loučím a jsem rád,
že jste se na mě zase přišli podívat
a ještě jsem Vás neomrzel
💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.