úterý 31. ledna 2017

Okénko do kuchyně 96.

Pořád mrzne a je pořádná zima.
To je čas na hustou polívku, co tak si dát čočkovou s párkem?
Já si k ní dám chleba a tím by mě dnešní oběd stačil,
ještě nejsem ve své kůži a jídlo mi moc nejede.
Někdo si dá rohlík, každý podle chuti...
Jelikož tu mám vnuka a ten má hlad i když je nemocný,
tak pro něj bude smažené filé s bramb. kaší a číns. zelí.
Sladká tečka se o víkendu nekonala,
neměl kdo napéct.
Už je mi líp, dlouho se v posteli nevydržím válet,
tak to hned o víkendu napravím.
Příjemné úterý, ať se Vám nemoci vyhýbají oklikou
a děkuju, že jste se u mě zastavili.
🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.