pondělí 30. ledna 2017

Vtipy na páté lednové pondělí

Čtyři kamarádi se už dávno dohodli, že pojedou na pořádnou pařbu pod stany.
Dva dny před odjezdem najednou říká jeden z nich: "Sorry, kluci, ale
manželka mě nechce pustit, tak si to užijte beze mně."
Ostatní jsou samozřejmě namíchnutí. Ale mají už všechno nakoupené a tak se rozhodli, že jedou.
Za dva dny přijedou na místo, čtvrtý kamarád už je tam, stan postavený, v ohništi hoří oheň, pivo se chladí a dřevo nachystané na celý víkend.
Ptají se ho, jak je to možné, když jim říkal, že nemůže.
"No, páni, včera večer si sedím na gauči, piju pivo, koukám na fotbal.
Najednou se manželka přikradla, zakryla mi oči a když mě pustila,
tak tam stála v průsvitném spodním prádle. Potom mě vzala do ložnice.
Tam hořely svíčky, po zemi plátky růží a na posteli pouta.
Řekla mi, ať ji přivážu k posteli. Když jsem to udělal, pokračovala:
"Teď můžeš dělat, co jen chceš."
"CHLAPI, TAK JSEM TADY!"
💥
Přijde chlápek s třímetrovým krokodýlem do baru
a barman na něj už od dveří volá:
"Běžte s ním pryč, pokouše mi tady některého ze zákazníků
a já z toho pak budu mít oplétačky!"
"Ale nepokouše," uklidňuje barmana chlápek "tohle je krotký krokodýl, hele!"
vtom si rozepne kalhoty, krokodýl otevře tlamu,
chlap mu do ní dá své přirození a krokodýl drží tlamu poslušně otevřenou pět minut.
Pak se chlap zase upraví, krokodýl zavře hubu a chlap vyzve sedící osazenstvo lokálu,
zda by si to někdo jiný chtěl také vyzkoušet?
"Já bych to zkusil," ozve se podnapilý muž "ale nejsem si jistý,
že vydržím tak dlouho s otevřenou pusou."
💥
Nový pomocník se ptá bači, jak to dělají, když dostanou chuť na ženskou.
Bača mu vysvětlil, že do vesnice je to daleko
a tak si vybere nějakou ovci a dělá to s ní.
Večer si mladý vybral jednu ovci a udělal, jak bača radil.
Když se vracel na salaš, všichni ostatní se mu smáli.
Ptal se, jestli neudělal něco špatně.
"Ale ne," povídá bača, "ale proč sis vybral tu nejošklivější?"
💥
Bača našel na louce turistku, která při opalování na Evu, usnula.
Sundal klobouk, položil jí ho na přirození
a běžel na salaš pro nějakou deku na přikrytí.
Mezitím šli kolem valaši, koukají na ten klobouk, až jeden vykřikl: "Chlapi, baču nám vcuclo!"

💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.