neděle 27. srpna 2017

Dnes ...

... budu tak trošku samožer a dám sem jenom svoje fotky.
Viděl jsem u paničky v archívu, že mě tam má nejvíc, tak ji s tím trošku pomůžu ...
Tak jsem se v tom horku chladil,
ale už ani ten beton nestudil a kožíšek nešel sundat.
Tady taky rád ležím,
nahoře je sprcha a sem tam mě někdo polil, ale mě to ani moc nevadilo ...
Vyhlížím jestli bude zase krásný den ...
Jo, jo, vypadá to, že bude krásně,
to si zase užiju poleženíčka v záhonku.
Honem umýt kožíšek a jde se na lítačku ...
Moc rád ležím venku na stole ...
Drhnu si tam kožíšek, až nakonec usnu.
Panička fotí kytičky a já se ji tam stejně tajně někde vetřu.
To je bezva jak píšu sám, můžu si tu dát co chcu.
Ale slibuju, že příště tu dám i mamku, babičku a strýce Cvalíčka.
PACKU NA TO!!!
Pro dnešek se loučím a jestli mi to panička nezarazí,
tak se brzy zase uvidíme.
Príma neděli
a děkuju, že jste se přišli podívat jak to tady vedu.
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.