pondělí 28. srpna 2017

Vtipy na poslední prázdninové pondělí

Přijde manželka ráno do ložnice a říká manželovi:
"Buď vstaneš ty, nebo on, ale oba dva se tu válet nebudete!"
💥
Starý, velmi unaveně vypadající pes se mi nedávno zatoulal do dvora.
Byl dobře živený, podle pěkného obojku a čistoty kožichu bylo zřejmé,
že o něj bylo dobře postaráno.
Přátelsky vrtěl ocasem, nechal se pohladit po hlavě a
a celý šťastný, že jsem ho neodmítnul mě následoval domů.
Prošel chodbou nabídnutý pamlsek jen očichal,
lehl si v koutě na koberec a v mžiku tvrdě spal.
Po hodině spánku se postavil, přátelsky zavrtěl ocasem a odkráčel ke dveřím.
Tak jsem ho pustil ven.
Příští den se vrátil.
Pozdravil mě na dvoře, šel do domu na stejné místo a znovu hodinu tvrdě spal.
To se opakovalo několik týdnů.
Celý zvědavý jsem napsal a připnul na obojek vzkaz:
"Rád bych zjistil, kdo je majitelem tohoto milého psa
a zeptal se, zda víte, že každé odpoledne váš pes přijde do mého domu a hodinu tu spí."
Následující den se pes přišel vyspat s odpovědí připevněnou na obojku:
"Jmenuje se Ron a žije v rušné domácnosti se šesti malými dětmi.
Mohla bych s ním zítra přijít i já?"
💥
Maruška jde v zimě pro jahody a potká dvanáct měsíčků.
Prosí je o jahody a leden praví: "Dobře, dostaneš jahody,
ale všech devět měsíců tě tady pomiluje!"
A Maruška: "Jak devět? Vždyť je vás dvanáct."
"Ano, ale červen, červenec a srpen, jsou děvenko teplí."
💥
U soudu žena prohlašuje: "To dítě jsem přivedla na svět já! Je moje!"
Manžel se na ní otočí: "Když vhodím do automatu peníze
a vypadnou cigarety, komu patří? Mně a nebo automatu?"
💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.