neděle 28. ledna 2018

Kožuškoviny

"Tak co je? Pustíte mě nebo né!"
"Málem sem tam zůstal, když tam uvízne zrzek,
to se pro něj hned letí, ale já musím čekat.
A nefoť mě pořád."
"Sem snad něco říkal né?
Nedělej, že neslyšíš."
"Brundo, nevíš co se tam zase Cvalíček čertí?"
"Míšo, asi se mu nelíbí, že ho panička fotí,
mě je to celkem jedno, už jsem si na tu její úchylku zvykla."
"Já mám sice zavřené oči, ale všechno slyším.
Lilčo, zase nás fotí, práce bych ji přidal."
"Lilčo, kam jdeš? Neboj, ona toho nechá."
"Tak já se taky přemístím,
to už pro ní nebude zajímavé a půjde s tím foťákem do háje."
"Co jsem to říkal, už zase otravuje Míšu, ach jo ..."
Krásnou neděli
a děkujeme, že jste se přišli podívat do Kožuškova.
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.