neděle 25. března 2018

Hlídali jsme ...

- Zase jsme tu měli na hlídání malého špunta, vlastně špuntici -
- Chviličku mi nedala pokoj. Pořád mě naháněla a poplacávala
i do misky mi vlezla -
- Cvaliček raději utekl na okno a já za ním, tam ještě špuntice nedosáhne -
- Dobře jsme to vymysleli, marně se na nás natahovala -
- Když nemohla na nás,
tak si aspoň pomuchlala polštářek s kočičkami -
- A když si pro ní přišli, zavládlo tu takové ticho,
že jsme z toho všichni usnuli.
Brunda s Lilčou na radiátoru ... -
- Cvalíček si vylezl výš, asi kdyby se špuntice ještě vrátila -
- Já jsem si lebedil na gauči, dál už bych nevylezl, byl jsem děsně utahaný.
Taková špuntice dá pěkně pěkně zabrat, to mi věřte -
Pro dnešek se za naší kočičí rodinku loučím
a přeju hezkou předvelikonoční neděli.
Jo a taky děkuju, že se na nás každou neděli chodíte dívat,
jsem moc rád a panička taky.
💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.