pondělí 26. března 2018

Vtipy na čtvrté březnové pondělí

Pětiletý kluk pozoruje matku,
jak se v koupelně maluje a takhle ji zalichotí:
"Maminko, ty si hezká ... ty si nejhezčí na světě."
V tom nakoukne tatínek a zabručí:
"Poslyš, Markéto ...
Neměla bys s tím klukem někdy zajít na oční?"
🌸
Novomanželé po svatební noci.
Manžel: "Miláčku, tak jsem dnes zjistil, že jsem nebyl tvůj první ...
Řekneš mi k tomu něco?"
Manželka si zapálí v posteli cigaretu a říká:
"A já dnes zjistila, že ani poslední ..."
🌸
Manželka se rozčiluje po návratu z večeře s přáteli:
"Prosím Tě, Václave, proč pořád mluvíš jako debil?"
Manžel ani nehne brvou a odtuší: "To abys mi rozuměla."
🌸
Po obědě říká manžel manželce: "Miláčku, to jídlo bylo dnes báječné."
Opravdu si tu konzervu ohřívala sama?"
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.