pondělí 30. dubna 2018

Vtipy na páté dubnové pondělí

Žena je u jasnovidky a ta jí věští, že zaviní smrt mnoha miliónů lidí.
Celá nesvá odchází a vidí na ulici chlapce, na něhož se řítí náklaďák.
Pomyslí si: "Zachráním alespoň jednoho."
Vrhne se ke chlapci, vystrčí ho mimo dráhu auta a sama zahyne pod koly.
Přiběhne policista a ptá se chlapce: "Není ti nic? Jak se jmenuješ?" "Adolf Hitler, pane."
Starší muž přijde k čarodějnici a zeptá se jí,
jestli by z něj dokázala sejmout hroznou kletbu, která ho sužuje už čtyřicet let.
Čarodějnice odpoví: "Možná že ano, ale musela bych znát přesné znění slov,
kterými jste byl zaklet."
"To vám mohu zopakovat třeba hned:
A protože jste splnili všechny podmínky stanovené zákonem,
prohlašuji vaše manželství za právoplatně uzavřené."
Věštkyně upřeně sleduje křišťálovou kouli a věští klientovi: "Vidím, že jste otcem dvou dětí!"
"To si myslíte vy, já jsem ale otcem tří dětí!"
"To si myslíte zase vy!" usměje se věštkyně.
Ženská přijde k věštkyni a ptá se, co se zítra stane.
Věštkyně povídá, že její manžel druhý den zemře.
Paní zklamaně: "To já už vím, ale radši mi řekněte, jestli půjdu do basy."
👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.