neděle 29. dubna 2018

Zprávy z Kožuškova

Dnes sem to vzal do pacek zase já!
Od zimy dohlížím na zahrádku ...
Co jim neřeknu to neudělají, pořád jim musím radit ...
I ty obruníky jsem jim musel poradit,
podívejte se jak to bez nich vypadalo.
Ale kožíšek se mi tam líže dobře, to zase jó.
Kontroloval i Cvalíček ...
Ten mě kdysi v zahradničení zaučoval a dobře.
Nakonec jsem je přesvědčil a začali něco dělat ...
Pořád jsem musel dohlížet, jak jsem odešel, už měli pauzu.
Teď to je teprve poleženíčko ...
Zdá se mi, jako by se na mě někdo díval ...
No jasně, zase si mě fotí, ach jó!
Copak jsem nějaká modelka?
Jednou mě tak něco osvítilo a dostal jsem zase nápad ...
No nic napiju se a jdu přemýšlet.
Jéjda, vyčistil jsem paničce kočičí archív, ta mi dá.
Docela jsem to dneska s počtem fotek přehnal,
omlouvám se snad jste došli až na konec
a já se polepším.
Krásný den a děkujeme, že nás sledujete.
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.