pátek 27. dubna 2018

Zážitek

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Minulou sobotu, jsme se byli podívat na Černé salamandry.
Skupinu založil můj nejstarší vnuk Jakub(20) s kamarádem.
Dělají ohňovou šou a žonglují.
Je jich už velká parta a učí žonglovat i malé děti.
Byl to pro mě opravdu zážitek ...
A už to začíná ...
Druhý zleva to je náš Kuba a
první zprava je můj nevlastní vnuk Martin, ale mám je ráda oba stejně.
Fotky nejsou nic moc, tak jsem vybrala aspoň čtyři ...
Závěr byl parádní.
Video z jiného vystoupení TU
A taky TU
Děkuju za návštěvu a přeju príma den
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.