neděle 24. června 2018

Co se děje v Kožuškově

Cvali, co myslíš, bude dneska hezky?
Jéjda, my jsme to zaspali a ono to sluníčko nakonec vylezlo ...
... to už by jsme mohli vyrazit ven, co ty na to Cvalíčku.
Co to vidím, co se nám to tam válí v zahrádce?
To je lebeda, tak si vyhřát kožušek.
To by chtělo, si počíhat a trošku ji vylekat.
Ty smrade malý, víš jak jsem se lekla!!!
Musela jsem změnit místo, tady mě snad ta otrava nenajde.
Kdepak, Míša má oči na šťopkách,
už ji pozoroval, kam se jde schovat.
A pěkně hup - za takový skok by se nemusel stydět ani klokan.
Jauvajs, ještě že tu facku nestačila panička vyfotit.
To bych měl na blogu ostudu ...
No nic popřemýšlím a na něco přijdu,
nějakou zábavu si zase najdu, jako že se Míša jmenuju.
Krásnou první letní neděli
i když už jsme vlastně letních neděli měli letos hodně,
ale dnes je to opravdická letní i když ty jarní byly teplejší.
Děkuju, že jste se u nás zastavili,
doufám že jsem Vás potěšila našimi kožušky.
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.