pondělí 25. června 2018

Vtipy na čtvrté červnové pondělíčko

"Pane doktore, moje manželka je studená jako ledovec.
Co s tím mám dělat?"
"Dám vám pilulky, dáte jí je do kafe a uvidíte v noci ten cvrkot."
Večer strčí jednu manželce do kafe a sám si taky jednu dá,
aby jako muž nezklamal.
Večer si oba lehnou na postel a manželka říká:
"Ty jo, Karle, já mám takovou chuť na chlapa!"
"Marie, a víš, že já taky?"
👻
"Hele, Maruš, víš o tom,
že tvůj muž běhá za mladýma holkama?"
"Jo, a co má být?"
"Tobě to nevadí?"
"Náš pes taky běhá za každým autem
a myslíš, že ho někdo sveze?"
👻
Jednoho dne premiér zaspal a tak,
když spěchal, řekl řidiči aby si sedl dozadu,
že bude řídit sám.
Cestou přefrčel kolem dvou policistů na motocyklech.
Jeden z nich za nim vyrazil, za pár minut se vrátil ke svému kolegovi,
a ten se hned ptá: "Tak co, dal si mu pokutu?"
"Ne, tohle byl někdo moc vysoko."
"Kdo to byl?"
"Nevím, nepoznal sem ho, ale Babiš mu dělal řidiče."
👻
Děti ve škole psaly slohovou práci na téma
"Co je zajímavé?"
Pepíček napsal:
Je nás doma pět a všichni spíme v jednom pokoji.
V jednom rohu má postel tatínek,
ve druhém já, ve třetím moje sestra
a v posledním můj malý bratříček.
Maminka spí uprostřed pokoje,
nad její postelí visí velký skleněný lustr.
Je zajímavé, že když lustr spadnul,
střepy v zadku měl tatínek."
👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.