neděle 26. srpna 2018

Nedělní Kožuškov

Bětuška i Jonášek se pěkně činí.

Máme radost, že se tak krásně zabydleli
a neostýchají se dělat lumpačiny.

Mám palmu vypěstovanou ze semínka, už ji mám hodně let,
Každé kotě co jsme měli, mi ji polámalo, naposledy Míša.
Palma vždycky vyhodí listy znovu, ale nikdy neměla víc jak tři ...
Hračka pro kočky jako stvořená.
Tady je výsledek jejich snažení, myslím že se povedl.
Dokonce už rostl čtvrtý list i ten okousali.
Palma je ostříhaná a je v klidu v pokojíku,
kde demoliční četa ještě nedorazila ...
Jonášek si našel další zábavu,
už se učí zahradničit, zatím doma v květináči.
Navlékl se do žebříčku a chtěl s ním odejít.
Ještě že mi neodešel i s kytkou.
Taky už kontrolují jestli se dobře umylo nádobí ...
... jestli není třeba už zase objednat krmení ...
... a taky jestli se nekupují v obchodě zbytečnosti.
Bětušce se líbí hlavně ve výškách ...
... a hlavně, Bětuška mi už začala fušovat do počítače.
Jak něco neví hodí si tam nápovědu, ani ji nikdo neradil.
Asi je v ní Míšova dušička a bude brzy články psát sama ...
Tak vidíte, že máme doma opravdu veselo
a pořád musíme být ve střehu.
Pohodovou neděli
a děkujeme, že jste navštívili náš Kožuškov,
kde už bývá zase veselo.
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.