pondělí 27. srpna 2018

Vtipy na čtvrté srpnové pondělí

Důchodce láká důchodkyni:
"Pojďte ke mně, ukážu vám sbírku svých zahraničních léků."
💧
Prochází se dva důchodci v parku
a kolem projde pěkná mladá dívka.
Jeden povídá:
"Teď bych si přál, aby mi bylo dvacet let."
"Ty blázne, kvůli čtvrt hodině potěšení,
bys chtěl makat dalších víc jak padesát let!?"
💧
Vyšlo nové nařízení, že všichni co mají, nebo chovají zvířata i ta drobná,
tak musí být povinně označkovaná.
Za měsíc se potkají dva známí farmáři a ten jeden se ptá:
"Už si označkoval všechna zvířata?"
"Jo, už jsou označkovaná a co ty, měl si s tím hodně práce?"
"Ty vole, s tím dobytkem ani ne, ale ty včely ... myslel sem, že mě jebne!"
💧
V jednom kině se během představení zvedne paní a naléhavě volá:
"Prosím, je zde lékař?"
Ze zadní řady se zvedne pán a říká: "Ano, jsem lékař."
"Doktore, to je ale kravina, co?"
💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.