neděle 24. února 2019

Relax v Kožuškově

Sedím na okně a čekám, až panička vypadne na procházku
a budu moct zase tvořit něco já.
Večery u televize mám moc rád,
lehnu si paničce na nohy a lebedím si.
Horší je to s ní, ona nemůže ani na záchod,
přece by mě nebudila, tak mě má ráda.
Bětuška si zase lebedí pod radiátorem na kožíšku,
tam to panečku hřeje, někdy tam s ní taky ležím.
Tááákový dlouhý jazýček má naše Bětuška.
Brunda si musela poztěžovat, že má na okně málo místa ...
Dali ji pryč jeden květináč, to ji pomohli ...
V obýváku na okně je toho místa přece víc.
Nefotit!!!! Relaxuju.
Tady mi dá snad pokoj a nechá mě vyspat!
Pohodový nedělní den, relaxujte taky,
venku je pěkná kosa.
Od včera nám zase mrzne, ale sluníčko svítí pořád.
Děkujeme, že jste za námi přišli
a taky moc děkujeme za komentáře,
panička nám je zase přečte.
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.