pondělí 25. února 2019

Vtipy na čtvrté únorové pondělí

Pepa nikdy neviděl létající talíř,
dokud se neoženil.
💖
Chlapeček vypráví, jak to bylo na procházce s tatínkem:
"Jeli jsme autobusem.
Pak nastoupila nějaká mladá paní.
Tatínek řekl, abych vstal, aby si ta paní mohla sednout."
"Tak je to správné, drahoušku. Dámám se musí vždycky uvolnit místo."
"Ale já jsem seděl tatínkovi na klíně!"
💖
Nahý chlap a chlap v trenkách vyjdou z kasina. Nahý po chvíli říká :
"Ty vole, jak ty to děláš, že vždycky víš kdy přestat ...
💖
Z manželčina deníčku:
"Manžel mi navrhl,
abychom svůj intimní život
ozvláštnili sadomasochistickými hrátkami.
Moc mě to nebere,
ale souhlasila jsem,
protože už delší dobu mu chci dát pár facek."
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.