neděle 26. května 2019

Nedělní Kožuškov

Deštivé počasí kožušci strávili většinou doma,
ale ven taky chodili. Domů vždycky přišli, jak hastrmani.
Jonášek momentálně spáva pod stolem na židli ...
Bětuška okupovala teplý radiátor ...
Brunda nejvíc času strávila u misek ...
... a v křesle v kuchyni.
No a co Cvalíček ...
Jednou ráno jsem slyšela venku řev koček.
Jasně, Cvalík vyhazuje nevítanou návštěvu.
Šla jsem se po něm podívat,
našla jsem ho v pergole na gauči ...
mokrý a špinavý od hlavy až po paty.
Zabalila jsem ho do deky a odnesla domů,
celý se třepal, asi zimou ...
Doma jsem ho osprchovala, ještě že se nechá.
Sprcháč jsem nevyfotila, jednou jsem už tu špínu tady měla,
No prostě humus ...
Pak si zalezl pod lávku, ale Bětka ho tam furt otravovala.
Nakonec se uvelebil v pelíšku
a spal až do večera. Jak se vyspal nažral se a šel zase ven.
Nebylo to poprvé, co se tak porval,
Pak že se kastrovaní kocouři nervou,
území se bránit musí a hotovo.
Dnes to bylo docela akční, ale všechno dobře dopalo.
Krásnou neděli
a děkujeme, že jste se na nás přišli podívat.
🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.