pondělí 27. května 2019

Vtipy na čtvrté květnové pondělí

Blondýnka přiběhne do nemocnice a říká:
"Rychle! Píchněte mi tetanovku!"
"Copak slečno? Řízla jste se o něco rezavého?"
"Ne, ale přeříznul mě rezavej hajnej."...
💙
Přijde chlápek do půjčovny kostýmů a povídá slečně:
"Jdu na maškarní a chci jít za Adama."
Slečna přinese fíkový list. Chlápek povídá: "Ten není dost velký."
Slečna přinese větší fíkový list a chlápek zase "Ten není dost velký".
Tak slečna přinese ještě větší list a chlápek zase: "Ten taky není dost velký."
"Hele pane, proč si ho teda nehodíte přes rameno a nejdete za benzínovou pumpu?"
💙
"Maminko, můžu jít ven s kamarády?"
"Jaroslave, je ti 32 let ...
ty by ses hlavně už ani neměl vracet zpátky!"
💙
Volali z charity, jestli prý nechci věnovat část svého oblečení pro hladovějící.
Poslala jsem je do háje, protože někdo,
komu by padlo moje oblečení,
rozhodně nemůže být hladový.
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.