sobota 29. června 2019

A jde se brouzdat v rose

Mrkneme z okna, je tam krásně, tak se jde brouzdat.
Venku je příjemně, mám ráda ten ranní chlad.
Ze zahrádky na nás svítí žlutá růžička ...
Začínají kvést floxy
Juky už mají pár květů
Řebříček bertrám kytička našich babiček,
co jsem se nahledala, než jsem ji před osmi lety sehnala.
To ještě ty staré květiny nebyly tak v kurzu, jako teď.
Statice tatarská a vepředu pomalu se rozvíjející se mečík.
Luční kopretiny mi na zahradě dokvetly
a hned je vystřídaly Kopretiny zahradní.
Osázený starý pařez, toto místečko mám ráda.
Těším se, až všechno pokvete.
Vzadu keříčková rajčata v kyblíkách.
Klematis zatím moc nekvete.
Všechny květiny jsou nahnuté na jednu stranu
od větru, který pořád fouká.
Rajčata ve dvorku.
Chtělo by to malé občerstvení,
posaďte se třeba tady ...
... nebo do pergoly.
Káva bude hned, tak se zatím bavte.
Děkuju, že jste se mnou probrouzdali kousek zahrady
někdy projdeme zase zbytek.
Pohodovou sobotu přeju všem návštěvám.
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.