neděle 30. června 2019

Hérečka z Kožuškova

Pomóc, pomóc ...
usekli mi hlavu a ještě mě propíchli nohou od židle ...
Co je, nikdo se nedívá ...
Jééé dyť to jenom hraje, to je celá Bětka ...
No, tak co, chtěla jsem udělat srandu ...
Kdyby ste věděli,
jak ta kovová noha od židle krásně chladí břušek,
taky byste si tu lehli.
Bětko, co tam hulákáš, my ti na to neskočíme ...
Já se rušit nenechám, málokdy se poštěstí, že by tu byly otevřené dveře.
Musím toho využít.
Bětka naše hérečka už si nechala udělat i podpisové karty,
ale sluší ji to tam.
Krásnou poslední červnovou neděli a hurá na prázdniny.
Děkujeme, že jste se na nás přišli podívat.
💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.