sobota 28. září 2019

Návštěvnící na zahradě

Už jsme dlouho nešmírovali, tak jdeme na to.
Škvor si našel úkryt v odkvetlém květu Ibišku,
sleduje ho mravenec.
Bělásek má svačinku na Lobelce
Včelka přistává na Ostálce
Manévr se vydařil.
Čmeláček, jak mě viděl tak zdrhal.
Na Třapatce dřípaté jsem ho ale dostihla.
Mám ráda čmeláky, protože mají kožušek.
Zlatohlávek tmavý se chystá ke spánku,
přikryl se lístečkem z květu kopretiny.
Kněžice páskovaná na mě kulila oči.
Toto mělo oči jako tenisáky, ale co to je nevím.
Sedělo to pod kytkou Ostrožkou.
Tento frajer nám sežral skoro všechen rybíz,
dokonce roztrhl síťku na borůvkách, vlezl si dovnitř a hodoval.
To by bylo pro dnešek všechno,
snad sem vás trošku pobavila.
Krásnou a pohodovou sobotu
a děkuju, že jste se prišli ke mě mrknout.
🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.