neděle 29. září 2019

Z Kožuškova

"Tak co je, pustí mě někdo domů?!"
"Asi tu umrznu ..."
"Copak mě nikdo nevidí? Proč není otevřené okno, jako v létě?"
"Já bych se na to nejraději vyprdla!"
"To je jiná, když mi na břušek hřeje radiátor."
Jonášek se ještě opaluje na sluníčku je pořád teplo.
"Co je, kde mám příbor?"
"Co to tady je, ta kytka byla ještě před chvíli venku?
Já nic, ne já sem se tam nenatahovala,
to se vám zdálo, jenom tu tak sedím."
Brunda pod stolem.
"To je lebeta, jak mi na záda hřeje trubka od topení."
"Cvalíček ještě nabírá teplo v pergole na gauču."
Honzík s Jonáškem.
Pohodovou první podzimní neděli
a děkujeme, že jste se na nás přišli podívat.
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.