čtvrtek 26. prosince 2019

Naše ozdoby ...

Dnes se mrkneme na naše vánočni je ozdoby,
co říkáte.
Vánočních ozdob máme spoustu starých,
letos jsem si i nějaké koupila nebo dostala ...
Nejraději mám červené a když jsou na nich rampouchy a tečky ...
S těmi malými tečkami jsou nové,
ty s většími tečkami jsem koupila 12ks v r.90 za 17kč .
Byly tam tři barvy červená, žlutá a zelená.
Jednou nám kočka stromeček shodila a zbyly mi tři kusy,
každý rok máme stromeček uvázaný, ten rok jsme to bohužel neudělali ...
Tyto dva zvonečky jsou starší než já,
krásně zvoní, ty novodobé už jenom rachotí ...
Žaludy měla ještě mamka jako dítě ...
Tyto čtyři jsou asi nejstarší ze všech
na muchomůrce je to hodně znát,
ale na stromečku chybět nesmí.
Doufám, že jsem vás moc nenudila,
ale vánoční ozdoby to je moje.
Těmi se dokážu kochat a kochat dlouho.
Krásný den
a děkuju, že jste se u nás zastavili a pobyli ...
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.