pátek 27. prosince 2019

Okénko do kuchyně 246.


Dnes si dáme okénko, když jsme v úterý vynechali
Bude štědrovečerní ...
Začneme snídaní, vánočka a káva ...
Zdá se vám vánočka nějaká placatá.
Máte pravdu, ale dobrá byla, to se musí nechat.
Mám výhodu, že nejsem celebrita
a nikde v bulváru se o moji nevzhledné vánočce nepíše.
To taková Monika Absolonová se na FB zmínila,
že z 11 vánoček, měla tři placaté.
Druhý den už jsem viděla titulek, že se ji letos vánočky nepovedly ...
Tak tady je ta moje placatice.
Polívku míváme hrachovou ...
Klasika bramborový salát a smažený amur, byl vynikající.
Jenom toto z něj zbylo ...
A zase to cukroví, ale pár kousků je tam darovaných,
tak bych se nerada chlubila cizím peřím ...
Pohodový pátek
děkuju za vaši návštěvu, potěšila mě.

🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.