neděle 29. března 2020

Kožuškov

"Tož kde je to slunko, ať si naberu teplo do kožuška?"
"Co je Brundo, co tu tak sedíš a neutíkáš přede mnou?"
"Jony, pojď sem, dívej se na ní ...!"
"Co zase máš Bětko?"
"Nepusinkuj mě, dívají se na nás!"
"Trošku se protáhnu u tyče a půjdu na kontrolu."
"Jo tady dobrý."
"Trošku ji zapózuju u kytek by mi to mohlo slušet."
"Tady má plevel, jeden by se tu udřel ..."
"No co co, tady už měl dávno stát barel na vodu.
Tak šup, šup, už ať je tady!"
"Tady by se jeden ulítal, práce jak na kostele."
"Jo jo, tady mám výhled.
A makat se bude slyšíte, já na to dohlídnu!"
Vidíte, že to nemáme doma lehké,
kdyby nebylo kožušků, byla by zahrádka zanedbaná ještě víc .
Krásnou neděli přejeme z Kožuškova
a děkujeme, za váš čas, co jste s námi strávili.
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.