sobota 28. března 2020

V krmítku

Když nám jaro nezačalo zrovna jarním počasím,
tak se nám aspoň vrátili ptáčci do krmítek.
Sýkorka koňadra je každodenním hostem ...
Sýkorek modřinek je míň, ale taky k nám lítají.
Červenka mi hezky a dlouho pózovala.


I zamračený Dlask přiletěl na svačinu.
U potoka na stromě denně maká datel Strakapoud,
obdivuju ho jakou má výdrž a že ho z toho tlučení nebolí hlava.
Taky se u nás objevil úplně nový ptáček,
nikdy jsem ho u nás neviděla ...
Je i nahoře na obrázku s modřinkou.
Hledala jsem všude možně několik dní,
až pak jsem narazila na něco trochu podobného ...
Počkám jestli ho někdo pozná, byla bych moc ráda,
kdyby mi někdo poradil ...
Ano, Ema nezklamala a poradila mi.
Je to Pěnkava obecná samička.
Všude byli vyfoceni jenom samečci a ti jsou víc barevní,
proto jsem ho nemohla najít ...
Hezkou sobotu má být jarní, tak uvidíme.
Děkuju, že jste se k nám přišli podívat.
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.