úterý 28. července 2020

Okénko do kuchyně 277.

Vyrazíme ráno na zahradu a natrháme fazolkové lusky ...
... a dobrota je hotová.
Fazolky na smetaně s bramborem a kuřecím masem😋
Něco ke kávě,
jogurtový koláč s borůvkami ze zahrady.
Meloun přijde vhod vždycky 🍉
Děkuju, že jste přišli nakouknout do okénka
a přeju pohodové poslední červencové úterý 😉

🍎  🍎  🍎  🍎  🍎  🍎  🍎  🍎  🍎  🍎  🍎  🍎  🍎  🍎  🍎  🍎  🍎  🍎  🍎

14 komentářů:

  1. Mňam,mňam.Už snad sto let jsem nevařila fazolové lusky.Nějak to samo zmizelo z našeho jídelníčku.Borůvkový koláč miluji.Melouna mám v lednici...Celkově :)-škoda,že nebydlím blíž :)
    Přeji krásný sluníčkový den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi my míváme fazolové lusky často, na zimu si je dávám do mrazáku :-)

      Vymazat
  2. Jo, fazulové lusky mívali jsme je keříkové, jako lemování na záhumenku. V loni jsem si na to vzpomenula a dala jsem je do velkých květináčů na chatě, to víte že byli. Nejen na kyselo v polévce, omáčce ale i grilované. Libuško, jseš fakt moje NOSTALGIE dík - Mila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, mám taky keříčkové fazolky, jsou nejlepší. Letos ani tyčkové nemám, nezbylo na ně místo :-)

      Vymazat
  3. Libuško fazolové lusky na smetaně mám děsně ráda a ten koláč bych si taky dala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, lusky mám ráda a moc, ale suché fazole už né, brr :-)

      Vymazat
  4. Libuško, fazolové lusky na smetaně mám rádi, u nás jsou většinou s bramborem. A buchtu budu péct odpoledne přidám ještě rybíz.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, taky je míváme s bramborem, jinak si je nepředstavím :-)

      Vymazat
  5. Hned bych se k tobě pozvala. Fazolové lusky by ani nemusely být s masem, stačilo by vařené vejce ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  6. Moje máma neuměla moc vařit a proč taky, když to dokonale zvládl můj otec.
    Co ale dělala špičkově, to byly právě fazolky na smetaně, ve kterých se rozpadalo dokonalé hovězí maso.
    Nikdy víc jsem už takovou dobrotu nejedla.
    Samozřejmě koláč bych si taky zavdala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cérko, tož musíš přijet ochutnat moje fazolky :-)

      Vymazat
  7. Fazolenky miluji, a kdo by neměl rád borůvky a meloun, tedy, Ty mi dáváš, ještě, že jsem po večeři! :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.