pondělí 27. července 2020

Vtipy na poslední červencové pondělí

Inzerát:
Hledám muže, co mě včera obtěžoval v parku!
Zn: Rozmyslela jsem si to.
🍀
Sedí Pepa s milenkou v restauraci a říká jí:
"Řekni mi něco, co mi rozbuší srdce."
"Právě vešla tvoje žena."
🍀
"Kde si byl synku celou noc?"
"Tati, měl jsem první sex."
"Á to je jiná. Sedni si, dej si whisky a zapal si ..."
"Whisky si dám, zapálím si, ale nesednu si ..."
🍀
80% mozku tvoří kapalina.
U někoho, bohužel, brzdová.

🍀  🍀  🍀  🍀  🍀  🍀  🍀  🍀  🍀  🍀  🍀  🍀  🍀  🍀  🍀  🍀

5 komentářů:

  1. CHICHICHI...Hned je hezčí ráno :)
    Přeji krásný den :)

    OdpovědětVymazat
  2. Prima zpříjemnění dnešního rána !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné! Za mne nejlepší 1.! Pěkně horký den bude, přeji, ať ho prožiješ v pohodě. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. S úsměvem je hned život veselejší.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,s usmevem se jde do dalsich hodin,hned lepe,pravda.
    Preji pekny letni pondeli Libby !!!

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.