sobota 29. srpna 2020

Na sobotu ...

Rána už jsou hodně studená, včera jsme měli 8°C
Slunečnice rozveselí i tu nejobyčejnější zahrádku ...
Durmen rozkvetl, aby mě přesvědčil,
že jeho trumpeta je opravdu růžová.
Slez tříměsíční,
 jeho květy mi připomínají miniaturní trouby od starých gramofonu .
Janeba. 
Žluté kytky mám na zahrádce ráda ...
Ibišek

Třapatky mezi kapradinami.
Pěknou sobotu
a moc děkuju za vaši návštěvu😀

🍓 🍉 🍓 🍉 🍓 🍉 🍓 🍉 🍓 🍉 🍓 🍉 🍓 🍉 🍓 🍉 🍓 🍉 🍓 🍉 🍓

12 komentářů:

  1. Taky si myslím,že slunečnice prozáří každou zahrádku.Vlastně každá kytička žluté barvy.Tady už taky končí léta.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, slunečnice mám ráda, mamka je nikdy na zahrádce nechtěla, tak si je užívám :-)

      Vymazat
  2. Mívala jsem na zahrádce slunečnice, poslední roky nemám- jen si vždycky na podzim říkám, že příští rok je mít budu. No, nemám.
    Máš spoustu kytek, más stále co fotit a dát sem krásné fotečky.
    Měj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já slunečnice vlastně ani neseju, ptáčci se o to postarají. Pod budkou je každé jaro spousta slunečnice, jenom si je přesadím kam chci :-)

      Vymazat
  3. Pěkné kytičky, slunečnici nemám, ale je pravda, že jsou hodně okatý a každé zahrádce sluší. Slezovku mám nejen růžovou, ale i bílou a jsou obě pěkný. U nás trochu v noci pršelo, bouřka se u nás moc nevytáhla, ale pro mě je to dobře, nemám jí moc ráda. Pomalu a jistě se nám přikrádá ten podzimní čas a ze zahrádek začínají mizet výpěstky a i kytiček trochu ubývá, ale i tak mám každé roční období ráda. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, tak Věrko, už se nám to podzimovatí. Ten slez jsem mívala i bílý, letos mám jenom růžový, ale sela jsem oba :-)

      Vymazat
  4. Slunečnice nemám a také jsem si už říkala, že si nějaké zaseju, protože ptáčci vyzobají všechno a nenechají nic zakořenit. To ti tvoji jsou jinší hospodáři. Máš to na zahrádce moc pěkné. Já jsem včera vyplela poctivě všechny záhony a nyní se nemohu hýbat. Prvního jdu na preventivku a jestli mi řekne doktor, abych se sehnula s rukama ke špičkám nohou, tak ho asi roztrhnu....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš u nás si slunečnici sejou sami ptáčci, mám je vychované :-) Škodu mi nedělají, to by s nimi kožušci zatočili. Je fakt, že už jich pár potrestali :-(

      Vymazat
  5. Máš pravdu,že slunečnice prozáří zahradu.Měla jsem je taky na zahrádce a měla jsem hodně ráda i třapatku.Asi kvůli barvě.Žlutá je prostě slunce.
    Teď už si opatruji kytičky jenom na lodžii,ale už některé odkvetly.Právě jsem je uklízela.
    Měj hezký zbytek víkendu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, aspoň ta lodžie kvete, bez balkonu by bylo smutno :-)

      Vymazat
  6. Říkám žlutým kytičkám sluníčka. Také prozáří dny.
    Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, sluníčka říkám Měsíčku lékařskému :-)

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.