čtvrtek 1. října 2020

Máme tu první říjnový den.

Ještě z minulého týdne ...
Olověnec mi v létě moc radosti nedělal, ale teď to napravil.
Okrasný Lilek dohání, co zameškal.
Balzamíny pořád kvetou, než je sežehne první sebemenší mrazík.
Poděnka kvete od jara, ještě teď se sem tam objeví kvítek.
Na Floxech se objevily dva stvoly krásných svěžích květů.
Hořcový stromek letos s květy opravdu šetřil.
Fuchsie na kuchyňském okně mi dělá radost od jara.
Vetřelci jsou všude ...
Krásný čtvrtek
a děkuju za váš čas, co jste strávili na mém blogu😀
🍃🌿🍃🌿🍃🌿🍃🌿🍃🌿🍃🌿🍃🌿🍃🌿🍃🌿🍃🌿🍃🌿🍃🌿🍃🌿🍃🌿🍃🌿

8 komentářů:

  1. Pomalu a jistě těch kytiček bude ubývat, ale ještě se najde dost kvítků. U nás je dneska strašná mlha, snad se zvedne. Zatím se teď poslední dny zabýváme hlavně švestkama a já zavařuju a zavařuju, včera jsem zavařila vyloupaný ve vlastní šťávě a na stromě to opravdu letos ubývá pomalu, je jich hrozně moc. Včera jsme trhali všichni a 3 plný přepravky se odvezli známým, něco jsem roznesla po sousedech a ještě tak čtvrtka je na stromě. Je to radost, ale i starost, jedna silná větev to nezvládla a praskla. Měj se hezky, Věrka.

    OdpovědětVymazat
  2. To je zajímavá kytka ta pruhovaná.

    OdpovědětVymazat
  3. A pořád máš ještě na zahrádce krásně !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné kytičky. Venku nic moc, tak se u Tebe kochám.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  5. Libuško,příroda se ukládá pomalu ke spánku a ty máš zahrádku pořád nádherně rozkvetlou.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  6. Lilek a podeňku už jsem dávno zastříhla a ustříhla, začala už sama žloutnout a zatahovat. Olověnec ještě také kvete a hořcový stromek jsem si na jaře uvařila když jsem pálila větve. netušila jsem, že bude až tak daleko zasahovat žár a nenapadlo mne ten stromek dát pryč. Takže jsem mu komplet musela ustříhnout korunku a čekat jestli obrazí nebo nebo ne. Obrazil, ale nekvetl. Fuchsie, jako vždy, kvetou až teď, takže je nechám venku až do mrazíků, protože na radu zkušeného pěstitele je stejně budu muset před zimou ostříhat až na jeden pár listů nebo oček. A na jaře popřesazovat, což při jejich velikosti bude docela boj. Takže musím začít přehazovat zas další kompost aby bylo na jaře dostatek materiálu do květníků....a tak prý to dělat každý rok. Uff...no to bude něco. Ale pokud pak zas budou kvést v létě a ne na podzim a v zimě, tak snad to i zvládnu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, všechno mi letos v květináčích kvetlo pozdě a mělo málo květů.Snad to bude příští rok lepší ...

      Vymazat
  7. Libuško, nemohou se vynadíval. Nádherný podzim na tvé zahrádce.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.