pondělí 21. září 2020

Vtipy na třetí, zářijové pondělí.

 Přistihla jsem manžela s milenkou.

Nezačala jsem hysterčit.

Jen jsem řekla: "Sedněte si blíž k sobě,

ať vás vyfotím na pomník."

😀

Policista napomíná svého syna:

"Nekuř Honzo, si na to příliš mladý."

"Ale tati, i ty si byl páťák, když si začal kouřit."

"To ano synku, ale tehdy mi už bylo šestnáct."

😀

Tak zase umřelo několik lidi na covid a nosí se roušky.

Také se přes léto utopilo několik lidí.

Mám obavy, že se příští léto začnou povinně nosit plavací kruhy.

Měla bych návrh, nestačily by jenom rukávky?

😀

Zbytečně měříte mužům u obchodů či jinde teploty.

Už jste viděli muže s teplotou 37° něco dělat, natož jít na nákup?"

😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄

3 komentáře:

  1. Ten poslední se mi líbí nejvíc ☺☺☺
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem se trochu zasmála po ránu a hurá do nového týdne. U nás kouká sluníčko, tak se asi už konečně dám do vybírání brambor. Malý má trochu rýmu, tak nevím jestli nebudou volat ze školky, no jsme na to nachystaný. měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se líbí ten druhý.
    Přeji hezký večer.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.