úterý 22. září 2020

Okénko do kuchyně 285.

 Dnes si dáme čočkovou polívku ...
Švestkové knedlíky s tvarohového těsta😋
Takový zbytek guláše k večeři není marný,
obzvláště, když k obědu nebylo maso 😉
Když je teplo a dá se ještě jíst venku ...
Jogurtový koláč s broskvemi ...
Pohodové úterý
a děkuju, že jste se přišli mrknout na to,
co se děje u nás v kuchyni😉

☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕

10 komentářů:

  1. Všechno bych zbodla, všechno mám ráda. Já mám dneska zbytek kapustové polévky s masem na způsob gulášové a kuřecí na houbách, ale to možná zbyde na zítřek a udělám si rýžový nákyp s jabkama, už mám na něj dlouho chuť. Já do té rýže přimíchám tvaroh a to můžu baštit docela dost a musí být hodně jablek. V troubě se mi dělají povidla švestková, už tu voní. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, my dnes budeme mít zapečené těstoviny, už se těším :-)

      Vymazat
  2. Také bych si dala od každého trochu.
    U nás dnes bude hovězí vývar s nudlemi a pečené maso s bramborem.
    Přeji krásný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Sedla bych si a na všem si pochutnala. Ňam!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ty si vděčný strávník, tobě by bylo radost vařit .-)

      Vymazat
  4. Přišla jsem si pošmáknout. Venku je zatím teplo. Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Samá moje nejoblíbenější jídla.Nepůjdu ochutnat☺,stejně určitě nic nezůstalo.Já jsem dnes dělala dýňovou polévku.Byla jsem doma sama,tak jsem si to mohla dovolit.Půlku jsem nechala dceři.
    Přeji nádherné první dny podzimu(začne za 1/4 hodiny ☺)

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, dýňovou polévku jsem nikdy neměla a ni se mi do ní nechce :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.