úterý 20. října 2020

Okénko do kuchyně 289.

Polívku si uděláme třeba pohankovou ...
Co tak si udělat rizoto a k němu ledový salát?
Obědváme zásadně s Bětkou u stolu.Jak vidí foťák, tak dělá jakoby nic ...
Jak nevím co upéct, přijde na řadu klasika😊

Mám tu Matyho, tak budou k večeři pečáky

 a k nim zakysaná smetana s česnekem. Mňam!

Děkuju, že jste dnes navštívili moje okénko
a přeju klidný den🍎
🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎

16 komentářů:

  1. MŇAM,MŇAM...Vyměním si místo u stolu s Bětuškou.Vezmu ji na klín,aby jí nic neuniklo ☺☺☺☺
    Přeji pěkný i když chladný den(tady je teď 1°C)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, už tě vidím jak mi hledíš do talíře jako Bětka :-))))

      Vymazat
  2. Snědla bych všechno a ještě bych chválila. Bábovku už jsem hodně dlouho nepekla, tak mám tip na někdy. U mě teď poslední dobou jdou hodně na odbyt koláče na plech s čímkoliv. Mám na dnešek zbytek karbošků s bramborem a majdičkou, dipem. Bětuška opět nezklamala, je to šikulka. U nás je chladno a podmrakem a docela chladno a hlavně větrno. Myslela jsem, že už dneska bude líp, ale není. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, taky bych snědla všechno, jenom kdyby mi někdo uvařil. Bohužel, už jsem to dlouho nezažila a doma ještě nikdy ...

      Vymazat
  3. Zdravim,Libby,dala bych si vse az na tu polevku a cesnek.
    Mame tu mlhu a slunicko nemuze svitit,je to smutne vsechno !
    Mej poklidne dny !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni i to počasí stojí letos nestojí za nic ...

      Vymazat
  4. Mňam, i já bych si pochutnala. Bábovku už jsem taky dlouho nepekla. Jak jsme teď s mužem sami, tak peču málo. On sladkému moc nedá a já pak kynu jak ty buchty.;-)
    Dnes budeme mít šunkofleky s uzeným masíčkem, už se těším.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, my jak jsme teď sami dva, tak peču na menší plech, pokud vím, že nepřijdou děcka ...

      Vymazat
  5. Libuško, mňam, samé dobroty. Bábovku jsem teda už dlouho nepekla, ale co nejdřív upeču. Nejvíc ze všeho bych si dala pečáky. Bětuška je šikovná kočička . U nás se řekne oběd a první přiběhne Čiko a když řeknu fotečka, jen se otočí a vidím zadek.
    Libi, měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, my když jsme měli pejska, jenom jsem vzala foťak do ruky už sklopil hlavu a nepodíval se :-)

      Vymazat
  6. Pohanku můžeme v jakékoli podobě, vařím i pohankové rizoto, nebo jen tak pohanku politou špečkem a ochucenou majoránkou, je to mňamka.☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fukčárinko, mám pohanku moc ráda, vzpomínám si, že když jsem jako děcko chodila na louku pomáhat sušit seno, tak stařenka brala sebou k obědu uvařenou pohanku a k tomu mléko. Tehdy mi to moc nechutnalo :-)

      Vymazat
  7. Libuško,jak vidím ta jablíčka v závěru článku, všechno mě bolí. Právě jsem 2 hodinky zpracovávala igelitu jablek. Letos se jich urodilo hodně a jsou krásná velká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, my jsme moc jablek neměli, v létě hodně opadaly, jak moc foukalo.

      Vymazat
  8. Samé dobrůtky, dala bych si vše. Ale nejvíc jsi mne nalákala na pečáky se zakysankou a česnekem. My dnes měli pečené kuřátko a rajskou polévku. Ze sladkého se chystám na jablečný perník. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lotty pečáky miluju, Pepan je nejí, nechápu to, je ze sedmi dětí, bych chtěla vidět,co jedli. Když byly naše děti malé, měli jsme je k večeři každou neděli a jak na to vzpomínají - pečáky u filmu pro pamětníky :-)

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.