neděle 25. října 2020

Kožuškov v neděli být musí ...

 Kdepak, nemůžu zklamat, 
vždyť většina z vás věrných ke mě chodí hlavně kvůli mojim milovaným kožuškům
a bez nich by to v neděli nebylo ono. 

Jonášek usnul u televize, nějak ho to zmohlo😀
Sedí mi každý večer na klíně a dává mi hodně najevo, že mě má rád😊
Bětuška zase neví, kde by se vrazila ...
Dokonce má náladu i na pózování ...
Taky už se vrátila ke spaní ve velkém košíku ...
Ale co je hlavní, začala se lísat a nechá se pohladit.
To nikdy neměla ráda, uhýbala a prohýbala hřbet, když na ní někdo sáhnul.
Teď si mi klidně skočí na klín a dokonce vrní, to jsou věci, co?
Když si čtu v křesle sedí vedle a aspoň packu má na mě položenou.
Kočky vycítí, že má člověk starosti ...
Brundu zajímá jenom plná miska a klidný koutek ke spaní.
Je ráda za pohlazení, ale žádné důvěrnosti na to nikdy nebyla ...
Cvalíček, ten už má všechno taky na háku, nejvíc si lebedí v obýváku  ...
Ale né, že by jenom lenošil, denně poctivě cvičí ...
Vstávám hodně brzy, ale dnes jsem vstávala kvůli posunu času ještě dřív.
Poslední komentář v minulém článku mě nakopnul. 
Přece neděle bez kožušků být nemůže, nesmím zklamat.
Mějte příjemnou a hlavně bezstarostnou neděli
a děkujeme, že jste se přišli mrknout do Kožuškova😉
🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾

29 komentářů:

  1. Kočičky Ti dodají sílu.Jedna více než druhá.
    Přeji Ti krásnou delší neděli ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kožušci jsou na to odborníci, aby potěšili na rozdíl od chlapů :-)))

      Vymazat
  2. Už jsem si myslela, že jsi marod. Kočičinky jsou zlatíčka a to co cítí kočičky, tak stejné je i s pejskama, taky cítí, když má páníček nebo panička starosti a není jim do zpěvu. Dneska jsem taky stávala dřív, ale abych pravdu řekla, tak mě vzbudilo, hlavně to ticho doma i venku. Dneska to u nás vypadá na docela hezký den, sluníčko už se snaží vyškrábat ven z pod duchny a protože už je hodně nízko, tak na něj koukám trochu za špičky stromů, máme na tu stranu smrkový les a sluníčko v zimě skoro kopíruje koruny. Měj hezký víkend. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko u nás je mlha a prší, nesnáším takový čas. Mám to ráda jenom, když je tu milá návštěva, ale teď ani ta návštěva moc nechodí. Divné časy všichni zažíváme ....

      Vymazat
  3. Libuško, kočičky nikdy nezklamou. Když přijedou vnoučátka ,tak vždy sledujeme kočičky a dětičky mají velkou radost. U tebe se kočičky mají jako v ráji.
    Dnes je u nás mlha, tak snad ještě vykoukne sluníčko.
    Měj se krásně a přeji pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani u nás je největší milovnik koček Maty a Alička, ta dokonce i říká, že je kočička a nedávno nemluvila jenom mňoukala, doufám, že jí to mňoukání nezůstane :-)

      Vymazat
  4. Tak jsem rada,ze jsi zase napsala o Kozuskach,zijete si tam hezky.
    Preji vsem krasnou a pohodovou nedeli.
    Mame tu silnou mlhu,ale bude slunicko,hned pujdu ven do prirody !
    Uzit si posledni barevne listi a nadherne barvy !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U vás musí být, Zdeni hezky, poslala si mi pěkné fotky ...

      Vymazat
  5. Libuško, já se přiznám bez mučení: úterné vaření....a kvítka - toť moje parketa, né že bych neměla ráda zvířátká, ale jsem tak nějak založená, nebo vychovaná, že u nás byli pes - Beskydský bundáš, to plemeno snad už ani neexistuje - i kočky "na luftě" čti dvoře. Takže ano, zajímají mne i kožúšci, ale se těším na úterky....Včera jsem byla se pokochat na hřbitově - to já můžu, kamkoliv sem jela nebo šla, tak hřbitov ....tam se pozná kultura i mnoho jiných věcí o lidech.Bylo krásně, tak jsem si to užila a cestou ještě nazbírala pár lískových oříšků z turecké lísky.Kromě dušené relaxace jsem tam viděla i jedlé čirůvky havelky, ale bylo mi to žinantní je zbírat na hřbitově..Dnes zde mlha a určitě jak vysvitně sluníčko, tak bude více lidí všude a tak půjdu někam kde nemusím náustek.... Tak hezkou něděly a dávejte na sebe všichni pozor - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jsem trdlo - ale DUŠENÁ RELAXACE - nevím jak vypadá, prosím mělo tam být DUŠEVNÉ RELAXACE - čeština je fakt hezká, co udělá jediné písmenko a zbrklost - Míla

      Vymazat
    2. Mílo, dušenou relaxaci jsem pochopila :-))) Ti pejsci byli krásní, něco jako Tatatranský čuvač, měli jsme podobného, jmenoval se Filip, ani nemám jeho fotku, tehdy jsem ještě neměla foťák, to už je dááávno. Naše kočky jsou na luftě i doma, jak chtějí. Nedovedu si představit, že by nechodily domů. Chápu, že máš raději moje úterky v tom asi nejsi sama, někdo má rád holky někdo vdolky :-)Tureckou lísku znám, jako děcka jsme pod stromem sbírali podivné oříšky, louskali a čekali co to s námi uděla a ono nic. Jsou výborné. Na hřbitovy taky ráda chodím, jako děti jsme tam jedli vrabčinky třešně :-)

      Vymazat
  6. Já se na kočičky vždycky moc ráda podívám, když žádnou doma mít nemůžu. Takže mně fotky kožušků dnes moc potěšily.
    Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, bez koček si život už nepředstavím. Kdysi jsme měli jenom jednoho nevykastrovaného kocoura, a když se týden toulal za kočkami, bylo to pro mě hrozné. Vždycky jsem říkala, že mám absťák na kožušek. Teď máme čtyři vykastrované kožušky a můžu se muchlat pořád, vždycky je některý na blízku :-)

      Vymazat
  7. Milá Libuško, jsem moc ráda, že Tě můj komentář přesvědčil, že tady čekáme, Tvoje věrné družky a kamarádky v dobrém i zlém. Kožuškama potěšíš všechny kočkomily, já jsem teda velký kočkomil :). Asi jsem byla v minulém životě kočka, v pondělí potěšíš mlsouny, dál zahradkáře a tak to jde den za dnem.. A já Ti za nás děkuji. Ta pravidelnost je paráda. Měj se hezky Lenka

    OdpovědětVymazat
  8. Libuško ahoj, moc děkujeme za prima psaní, už tu bez tebe bylo smutno a prázdno, mějte se v Kožuškově tak nejlíp, jak jen to půjde

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Very moc děkuju, taky jsem si už na tvůj blog zvykla bez něj by mi bylo smutno :-)

      Vymazat
  9. Tož ba Libuško, neděle bez kožušků by nebyla neděle, ale já chodím na tvůj blog každý den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruš, jsem ráda, že chodíš každý den i na ten bezkožuškový :-)

      Vymazat
  10. Zdravím tebe a tvůj blog, který jsem na pár neděl ztratila z očí. Ale už si tě uložím a pohlídám. Za mě miluju nedělní Kožuškov a sama se divím, že jsem tě nehledala dřív. Děkuji za pěkné fotky.
    Máš pěkně udělaný blog, zase barevný a přehledný. Já ho mám zatím dost rozvrkočený a pořád nebyl čas ho líp učesat. Teď už budu k tobě chodit pravidelně ☺ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty měla jsem na starém blogu novou adresu. Taky jsem na tebe náhodou narazila na blogspotu a je fajn, že si zrovna tady. Už mi chyběly zpráva od vás. Neboj, blog si upravíš podle svých představ a bude ti tau fajn. Těším se na tebe :-)

      Vymazat
  11. Libuško, Jonášek je věrný televizní divák. Ten by se mi na klíně líbil, jak by hřál. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lotty, víš jak je to krásný pocit, když ti leží na klíně, vrní a teď zakloní hlavu podívá se na mě a mrkne jedním okem ... To je lepší jak chlap :-)

      Vymazat
  12. Zdravím a hladím všechny kočičky a kocourky. Nedělní Kožuškov by mi určitě chyběl, i když nakouknu třeba až v pondělí. Na zahradě už k nám chodí jenom jedno malé koťátko, ostatní už jsou asi udaná. Ale já ho letos asi už neuvidím, manželovi se nechce fotit, tak se potěším alespoň u tebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, choď se kochat kožuškami ke mě, musí ti být líto, že nemůžeš na zahradu.Furt říkam, že by se měl letošní rok zrušit, nebo restartovat ...

      Vymazat
  13. Ti kožušci se ale mají. To je samá dečka, polštářek, mazlení s paničkou... myslím, že jim snad nic chybět nemůže :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro kočky, Lili, udělám všechno asi jsem byla kdysi jedna z nich :-)

      Vymazat
  14. Tohle je pohlazeníčko po duši 👍🐱💕🐈

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, Alenko, že to tak na tak cítíš :-)

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.