pondělí 26. října 2020

Vtipy na poslední říjnové pondělí

 V jedné Zoo se zastavil průvodce před výběhem se pštrosy a řekl:

"Pštros se vyznačuje dvěma vlastnostmi.

Velmi špatně vidí a zhltne cokoliv."

A do ticha jedna s přítomných dam vzdychla:

"Sakra! To by byl ideální manžel."

😁

Jestli si ještě nepotkala chlapa, se kterým by si chtěla zestárnout,

nestrachuj se ...

bez něho zestárneš taky, akorát pomaleji.

😁

Dnes přišel můj syn a zničeho nic mě obejmul.

Příjemně mě to překvapilo, jenže pak jsem slyšela, jak říká otci:

" Máš pravdu, přibrala ..."

😁

"Pojďme se milovat."

"Mám strach."

"Z čeho?"

"Že otěhotním."

"To se nestane."

"Slibuješ Jiříku?"

"Slibuji, Karle."

😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

5 komentářů:

  1. S úsměvem vykročíme do nového týdne.
    Pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké vtípky, hned je člověku líp. U nás je zataženo, ale docela teplo, kolem 10°, to budu dělat zase na zahrádce, aby to ubejvalo. Měj hezký den. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. Opět pěkné fóóóórky ☺
    Přeji pěkný den ☺

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.