úterý 27. října 2020

Okénko do kuchyně 290.

Polívku si dáme kuřecí, písmenkovou ...
Kotleta na žampionech s rýži k tomu dýňový kompot ...
Ke kávě jak jinak na podzim, než jablečný závin😉
Pohodové úterý
a děkuju, že jste přišli nakouknout okénkem, co se dnes vaří😀
☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕

12 komentářů:

  1. Já bych si opět pochutnala. Já mám dneska zbytek rajčatové polévky s rýží z posledních rajčátek a sýrové karbošky jsem včera dojedla, tak dneska bude něco s houbama, které jsem našla v neděli. Ještě nevím co, ale možná těstoviny s houbama a rajčatový salát. No, uvidím. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, rajskou polívku jsme měli minulý týden :-)

      Vymazat
  2. Paráda...to jsou samé mňaminky.Takový plán mám na zítřek.Dnes jsem sama doma-tak přece nebudu vařit,že?Jen místo štrůdlu chci uvařit jablíčkový kompot.
    Přeji nádherný den ve zdraví ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to bych taky nevařila kdybych byla sama doma :-)

      Vymazat
  3. Mňam, mňam. Kuřecí polévku jsme měli včera, ale dala bych si znovu. I kotletu na žampionech. Štrůdl jsem před chvílí vyndala z trouby. Já budu mít k obědu filé na másle a brambory, manžel si ze zbytku pečeného kuřete udělá salát, do toho se mu nepletu.-)
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, to ten můj se kuchyni vyhýbá obloukem. Říká, že to udělá jednou a bude to dělat furt. Umí jenom smažený sýr s tím by si sám asi nevystačil :-)

      Vymazat
  4. I u nás se dnes podávala kotleta na houbách s rýží.😀 Polévku jsme měli dršťkovou, zbyla v lednici od pátku, takže jsem jí jen ohřála. Štrůdl se teprve chystám péci.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, kotletu na houbách s rýži dělám hodně často, máme to rádi:-)

      Vymazat
  5. No jo, to bych si dala, my dnes měli polévku hovězí. Štrůdl, chystám se.☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fukčárinko, hovězí vůbec nekupuju, už jsem ho neměla pár let.

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.