čtvrtek 26. listopadu 2020

Ještě z výletu

Bazilika Nanebevzetí Panny Marie ...
... hned vedle stojí Sarkandorva kaple.
Pohled od Baziliky a po schodech dolů ...
Pohled po schodech nahoru ...
ráno se špatně fotí, je to proti sluníčku.
Zaujal nás hezky osázený pařez😀
V jednu hodinu jsme se vydali domů.
Chtěli jsme jít na oběd do naší oblíbené restaurace se zahrádkou v Bystřici pod Hostýnem,
ale bohužel, byla zavřená nebo zrušená, to jsme viděli už když jsme jeli okolo ní na Hostýn.
Zastavili jsme se v Osíčku ve vyhlášené pizzerii,
vždycky jsme se tam zastavovali na kávu a zákusek
a svým chlapům dovezli z výletu výbornou pizzu.
Tentokrát jsme si tam dali krůtí plátek se stejkovými hranolky a velikou kupou osmažené cibulky.
Když jsem tu hromadu viděla, tak jsem předpokládala, že to nesním, 
ale takovou dobrotu nechat ... ani náhodou.
Seděli jsme na terase a měli jsme hezký výhled ...
Po výborném obědě jsme uháněli domů s pizzou v kufru pro naše drahé polovičky...
Samozřejmě jsem se zase kochala přírodou a mraky.
Na moje "Dívej, Evi na tu nádheru .."
 mi Evča trpělivě odpovídala: "Já se nemůžu kochat, já řídím."
To je tak, když se člověk, neřidič jednou dostane někam na výlet autem😀
A jsme u konce našeho výletu.
Ještě jsem měla fotky z Luhačovic, ale bohužel, jak se mi v létě pokazil noťas, 
přišla jsem o ně a ve foťáku už byly smazané.
Pěkný čtvrtek
a moc děkuju všem, co se mnou to výletování vydrželi až do konce😊
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

14 komentářů:

  1. Moc pěkný výlet jste měly. A já s vámi :-).
    Měj se fajn!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné fotky.Taky se při jízdě ráda kochám.Stejně jako ty,řeknu-podívej-to je nádhera...Slyším:řídím!!!!
    Přeji klidný den ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké pokračování z výletu. Také se ráda kochám, když někam jedeme a manžela napomínám, aby se nekochal, že řídí.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, Růži, není dobře se kochat jak se řídí :-)

      Vymazat
  4. Taky když jsem někam jela s dcerou, tak jsem furt na ní hulákala, Hele to je krásný nebo Viděla jsi to? To bylo krásný....a ona přesně stejně odpovídala. Neviděla, řídím! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, kdybych jezdila a měla auto, tak bych nikam nedojela, protože bych furt zastavovala a kochala se a fotila. Jak s někým jedu, víš jak se musím přemáhat, abych neřekla "zastav to si vyfotím" :-)))

      Vymazat
  5. Ráda jsem se s tebou prošla pro mně neznámých místech. U toho plného talíře jsem se zasmála, bodejť bys to nedojedla takovou baštu a ještě hezky naservírovanou. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, kvůli takové dobrotě se dokážu přemoc a i se přežeru :-)

      Vymazat
  6. Libuško, moc pěkné fotečky ze Svatého Hostýna. Letos jsme se tam nedostali, ale jinak si vždy zajedeme, nemáme to tak daleko. Oběd si dáváme na Hostýnku v restauraci, vaří dobře. Ale i pizza v Osíčku je výborná, taky jsme několikrát ochutnali. Jezdíme tudy ke švagrovi. Jinak se v autě taky kochám.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani na Hostýně jsem na oběd nikdy nebyla, bylo tam vždycky plno.

      Vymazat
  7. Krásný výlet s skvěle zakončený. To jidlo vypadá skvěle.

    OdpovědětVymazat
  8. Maruš a bylo i tak skvělé jak vypadá.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.