neděle 27. prosince 2020

Vánoční Kožuškov

Cvalíček si užívá teploučka na okně. ✨

Andělíčkům zrušil rozestupy ...✨
Kdo přebírá objednané věci které nám přijdou?
No, přece Bětuška!✨
Když se jedná o kočičí  krmení, tak pomáhá Jonášek.✨
Unavená Bětka odpočívá, takové přebírání zboží jednoho utahá.
Cvalíček si každý večer hraje na dáreček pod stromečkem.✨
Konečně při focení otevřel oči😺
Tady jsou všichni pohromadě, to se stává málokdy.
Bětka jak viděla, že je fotím, tak zdrhla,
 proto jí tam je vidět jenom kousek ...
Bětka se nechá fotit jenom sólo, přece ji nebude fotku kazit, nějaká jiná kočka😺
Krásnou povánoční kožuškovskou neděli
a děkujeme všem, co zavítali k nám na blog😻
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

17 komentářů:

  1. Hezký povánoční čas. U nás je trochu bílo, zatím se to drží a dneska je docela zima. Když jsem šla s popelem z krbovek do popelnice, tak jsem koukala, bylo -5 °, ale asi během dne vykoukne zase sluníčko, jako včera, tak se určitě trochu oteplí. Dokonce je dneska pěkně vidět celé město. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, v neděli nám chvíli svítilo sluníčko, včera už poprchalo i dnes v noci pršelo. Vánoce jak vyšité :-)

      Vymazat
  2. Máš moc pěkně vánočně vyzdobený domeček.Já jsem to letos opravdu vzdala.Máme jen stromeček...
    Jsem smutná z toho,že jsem musela říct dětem,že se letos nesejdeme ☻
    Přeji krásné dny ☺
    Tady jen mrzne-žádný sníh ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, jak není nálada, ani zdobení nebaví. U nás děti byly, dcera i na štědrý den. Vánoce si vzít nenechám, co má přijít příjde tomu nezabráníme, ani když k nám nikdo chodit nebude.Hezké dny Evi a buďte všichni zdraví!

      Vymazat
  3. Kozusci se u Tebe maji jako v nebi,krasne fotecky Libby,diky za poteseni.
    Dnes tu mame umrznuto a slunicko,uz se chystam ven.
    Mej krasnou pohodovou nedeli !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni u nás asi celou noc pršelo, slyším jak v přikopě hučí voda, co teče z polí, hold jsou vánoce ... :-)

      Vymazat
  4. Libuško, kožušci hodně pomáhají, to je vidět. Zvláště v zimě zahřejí. Kdopak je největší mazel? Mně se po našem kocourkovi stýská. Ale nahradilo nám to štěně staršího syna, učím se převykat. Je roztomilé, lásku taky potřebuje. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lotty, největší mazel je jednoznačně Jonáš, ten by se nechal umazlit. Ale jsou vyjímky, kdy příjde na klín i Bětka, někdy i Brunda, ale to je tak 3x do roka. Cvalíček má všechno na háku a sleduje to ze svých spacích místeček :-)Při psaní mi sedí na ruce a vrní Bětka, ale to vy všichni znáte :-)))

      Vymazat
  5. Cvalíček je pěkný dáreček. A Bětuška je top-modelka, to se ti to focení za chvilku prodraží. Vánoce už máme za sebou, nějak to rychlé uteklo, tak jako každý rok. Hezký večer do Kožuškova.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruš, vůbec bych se nedivila, kdyby za to Bětka chtěla prachy u ní člověk nikdy neví :-)

      Vymazat
  6. Libuško, krásně je u vás v Kožuškově. Je vidět, že se kočičky mají skvěle a nic jim nechybí. Moc se mi líbí vyzdobená okna těmi domečky. To je fólie, nebo malování? A pokud je to fólie, kde se dá koupit. Takovou jsem nikde neviděla a docela by se mi líbila i k nám. :o)
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, je to folie, mám ji už snad 20 let, prodává se v papírnictví a tam kde se prodávají vánoční věci. Mrkni se třeba ba netu tam ji určitě najdeš, dokonce i přesně tento motív jsem tam viděla :-)

      Vymazat
  7. To je zase paráda :-) Musím uznat, že kožušci to mají doma pěkně nazdobené. I u nás se kontroluje vše, co se přinese do bytu a je jedno, jestli se jedná o tašku s nákupem nebo balík :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lili, jasně všechno musí přejít přes kočičí packy, bez nich by to nešlo :-)

      Vymazat
  8. To je tak roztomilé. Hned bych tady hladila monitor. U dcery mají covid, ale jsou zásobeni jídlem dostatečně, jen jim chybí ovoce. Dcera se dívala na košík.cz a prý už objednávky neberou, jsou strašně vytížení. Musí to prý nějak přežít. je mi jich líto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš,to mě mrzí jsou u dcery nemocní.Přeju jim ať jsou brzy zdraví. Třeba jim nějací kamarádi ovoce nakoupí a donesou. My jsme měli velikou krabici objednanou z ovocentra a už jsme ho skoro snědli.

      Vymazat
  9. Zašla jsem sem v posledním dni roku, zdravím a přeji ještě pěkný Silvestr 2020. V novém roce ráda zajdu se podívat, jak to v Kožuškově kožuškové vedou. Pohlazení posílám pro všechny kožušky i obyvatele Valašska ☺

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.