pondělí 28. prosince 2020

Vtipy na poslední prosincové pondělí

Baby, nikdy nevysávejte podlahu se sluchátkami na uších ...

právě jsem vysála celý byt a vysavač nebyl v zásuvce.

Byla jsem na psychiatrickém vyšetření.

Doktor mi nakreslil ovečku a že ji mám hlídat, než se vrátí.

Tak jsem kolem ní nakreslila plot a šla domů.

Výchova je u koček poměrně snadná.

Už po pár dnech děláš přesně to, co ony chtějí.

Je skoro u konce rok 2020!

Nejkratší rok, co lidstvo pamatuje!

Leden, únor, karanténa a prosinec ...

⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄

8 komentářů:

  1. Libuš,děkuji za všechny pondělní vtipy...
    Přeji krásné poslední dny roku 2020 ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Zasmát se potřebujeme každý den a začít ho díky tvým vtipům je fajn.
    Libuško,měj hezký poslední týden roku

    OdpovědětVymazat
  3. To s těma kočkama je pravda, mluvím z vlastní zkušenosti.

    OdpovědětVymazat
  4. Hezky veselý začátek týdne a jedeme dál. Ten druhý vtip je pěkný. U nás stále fouká jako o závod. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  5. Dobré vtípky, ale i výchova naší jorkšírky je celkem jednostranná ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  6. Super, pobavila jsem i manžela, který se zrovna vrátil z procházky a chlubil se, že potkal 2 kočky.:D

    OdpovědětVymazat
  7. Výchova koček, to jsem se nasmála!

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.