úterý 26. ledna 2021

Okénko do kuchyně 303.

 Dneska si uvaříme černečku s vajíčkem a kuličkami.

Smažák s domácí tatarkou a k tomu pivo ... to je Pepanova porce, ne moje.

Ještě jsem upekla vánočku.

Děkuju, že jste se přišli mrknout do okénka

a přeju hezký den.

🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊

24 komentářů:

  1. Díky,za pochutnáníčko hned ráno.Chtěla jsem upéct buchty,ale asi taky raději upeču vánočku.Mám ji moc ráda.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, vánočku mám ráda, za chvíli přijde na řadu mazanec, ten se aspoň nemusí plést :-)

      Vymazat
  2. Tak to bych si pochutnala a s chutí to i pivem zapila.
    Hezký den, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Hned po ránu takové menu - dala bych si všechno. Včera večer jsem pekla táč s jablíčky, bude na snídani. S pečeným čajíkem - dobrou chuť i ostatním ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to sis taky na koláči pošmákla, Kitty :-)

      Vymazat
  4. Já bych zbodla všechno a pochutnala bych si. Já jsem pekla minulý týden koláč s tvarohem a švestkama s drobenkou a ze zbytku jsem dělala bochánek, ale jen malý a moc jsem si pochutnala i vnukové, jen rozinky jsem nedávala a to byl Martínek moc rád, on je nemusí. U nás se snaží vykouknout sluníčko, ale zatím trošku mrzne. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, taky někdy dávám i tvaroh, když dělám švestkový koláč .-)

      Vymazat
  5. Mňam!!! Další dávka inspirace. 👍 Vánočky v počtu kusů dvě, jsem upekla už v sobotu. U nás se dnes podávala rajčatová polévka s rýžovou zavářkou, kuřecí prsa na grilu a šťouchané brambory.
    Měj hezký den 💓🍀

    OdpovědětVymazat
  6. Libuško, vše bych si s chutí dala. Taky dělávám tatarku a majolku vlastní, dokonce do stejné skleničky od Pikok masa z Lidlu. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lotty, furt říkám, že máme hodně společného :-)))

      Vymazat
  7. Krásný kočičí hrneček! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Libuško, tak vánočku bych si dala, ta je ukázková. Já ji letos na Vánoce nestihla, ale inspirovala jsi mě, že ji můžu upéct kdykoliv:-) smažák by si dal můj muž, ten ho miluje, já dnes dělala stejky z jelena, mám ho plný mražák:-) ale všem nám chutná. V pátek se chystám opět na ragú. Měj krásný týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, divočinu jsem už neměla hodně dlouho, mívala jsem z ní nejraději guláš. Vlastně já z ní nikdy nic jiného nejedla :-)))

      Vymazat
  9. Teda Libuško, Ty mě dáváš...Pepanovi závidím, ten se tedy má ! Takový servis. Vánočku peču také i mimo vánoce, máme ji všichni rádi tak proč si ji nedopřát i během roku, viď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si říkám, že se Pepan má, sám umí udělat jenom ten smažák, ale nedělá to :-)

      Vymazat
  10. Samé dobrůtky. Hned bych si dala.

    OdpovědětVymazat
  11. Smažák už jsem dlouho neměla, díky za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, mám raději placičky ze sýra, je to sýr nastrouhaný do vajíčka.

      Vymazat
  12. Vánočka je luxusní. Hned bych si dala ke kávě. :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Jarmilko, povede se vždycky když se dělá mimo vánoce :-)))

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.