úterý 2. března 2021

Okénko do kuchyně 308.

 Polívka byla na přání rajská ...


Vepřové na houbovém koření s rýži a dýňovým kompotem.
Maty má talíř vylízaný raz dva.
O víkendu byla bábovka s mákovou náplní ...
Pohodový úterní den
 a děkuju, že jste ke mně zašli a omrkli, co jsem zase uklohnila.
☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕

18 komentářů:

  1. Když já rajskou-ne,ne
    Ale masenko s rýží dělám taky často a miluji to.
    Přeji klidné úterý ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Rajská je snad jediná polévka,kterou nemusím.Důvod je dávno v jedné restauraci,kam jsme chodili z práce na oběd.Rajskou omáčku naopak mám moc ráda.Jinak bych si dala všechno ostatní.
    Hezký den Libuško

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, já jednou jedla v jedné restauraci výbornou polívku z rajčat a né z protlaku, dodnes ji v létě jak mám vlastní rajčata dělám, mňam .-)

      Vymazat
  3. A uklohila jsi to moc dobře. I tu rajskou polévku bych já jó.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych si pochutnala na všem už jsem rajskou polévku dávno nedělala a tak se asi budu opičit. Já jsem včera měla obalený květák v těstíčku a dneska budu dojídat zbytky. Ze zbytku těstíčka jsem si usmažila 3 placičky, přidala jsem cibuli a nějakou zeleninu a byly moc dobrý. U nás svítí dneska sluníčko už od rána, i když je trochu chladno, ale bude asi hezky. Za chvíli půjdu na procházku s Tomáškem, Martínek bude mít na internetu vyučování, tak půjdeme sami. Máma jede do Billi, jsou prý vyžraný, tak musí. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko to znám, vyžraná lenička. Když byvaly děti ještě doma v neděli večer už byla v ledničce jenom cihla sýr :-) Teď jak jsme sami, tam furt něco je a nejsou doma ti, co to vždycky dojídali :-)))

      Vymazat
  5. Zdravim,ja bych snedla taky vsechno,dnes vubec nevim co budu varit,mozna ze taky nic.
    Jdu do knihovny odpoledne,jsem rada,ze ji nezavrely. Nemam co cist.
    Po ranu tu byla hrozna mlha,ale slunicko se pomalu uz klube ven.
    Mek hezky den Libby a pohlad za me kozusky,ta moje se vzdy lisa a lisa,uz dokonce vrni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, ta tvoje kočička bude za chvíli u tebe v bytě, uvidíš :-)

      Vymazat
  6. Libuško, nechala bych se pozvat.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, klidně jak tu budeš mít cestu, zastav se :-)))

      Vymazat
  7. Libby, určitě bych si dnes u vás pochutnala. Já dělala játra s rýží, po hodně dlouhé době.
    Měj hezký den. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, játra moc nemusím, ale sním. Dělávám krůtí, nebo kuřecí.

      Vymazat
  8. Pochutnala bych si u vás. Hezký sluníčkový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, dnes nám počasí nepřeje. Ať se to vyřádí a pak už je jenom hezky.

      Vymazat
  9. Libuško, nemůžu si pomoct, ale tímto menu jsi mě vrátila do dětských let, kdy jsem jezdila na prázdniny k mojí babičce na Staré Zubří, hlavně ten dýňový kompot, který taky dělávám podle jejího receptu, jen loni mi úrodu zlikvidovali slimáci :-( No a i ten zbytek jídla je prostě jako od babičky, taky bych měla vylízaný talíř :-D užívej březnových dnů, snad už bude jen tepleji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já vařím celkem babičkovsky. Když ten můj Pepan ty novoty nemusí, on ani neochutná. Jsme spolu už víc jak 40 let, dýňový kompot ani neochutnal, to prý mama doma nevařila, mě by kleplo z takového argumentu ...

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.