pondělí 1. března 2021

Vtipy na první březnové pondělí

Hlavně nestrácejme humor!

Covidové hlášky.

Ještě štěstí, že pandemie nepřišla před 15 lety, kdy bychom byli zavření doma s Nokií 3310.


Právě jsem se chystal že začnu běhat, když mi do toho vlítla karanténa!


Odstranil jsem rohožku s nápisem "Welcome" přede dveřmi. Proč bych měl lhát?


Už mi hrabe. Meju si ruce i při odchodu ze sprchy.


Dnes jdu vynést smetí! Jsem tak nadšený! ani nevím, co si mám vzít na sebe.


Teď, když je tak nějak na ulicích klid, by se mělo asfaltovat.


Rád cestuju, právě jsem se vrátil z kuchyně - hlavního města bytu.


Dobrá rada do karantény - nikdy nevynechejte snídani. Je nejdůležitější ze všech 20ti denních jídel.


Ženy mají nový problém. Mají co na sebe, ale nemají kam jít.


Dnes jsem do každé místnosti dal flašku chlastu. Večer udělám tah po barech.


Dnes jsem si povídal s větví pod oknem. Je velmi zlomená.


Když přijde další vlna, musím ji trávit s tou samou rodinou co minule?


U vchodů je zbytečné měřit mužům teplotu.

Už jste viděli muže který by vyšel ven s teplotou vyšší než 37,5? 

💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥

9 komentářů:

  1. Parádní ☺
    Přeji krásné pondělí ☺

    OdpovědětVymazat
  2. To je k zasmání na celé kolo. Jsme národ Švejků a to je snad i dobře, lépe všechno vydržíme. U nás je velká mlha nikam není vidět, pomalu ani k sousedům. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. :-) :-) :-) :-)..............................................:-))))))))))))))))))
    Klidný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Smutné téma, ale hlášky vynikající. Pobavila jsem se, díky ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  5. Ono se ne nadarmo říká, že když to u nás stojí za ....,vznikají nejlepší fóry. 😂🤣😂

    OdpovědětVymazat
  6. Tak, tak, nesmíme ztrácet humor i když to stojí za ho..o.

    OdpovědětVymazat
  7. Český jsou obdivuhodní, ýže na všechno okamžitě mají vtípky a hlášky. Posiluje nás to.

    OdpovědětVymazat
  8. Libuško, člověk se u Tebe aspoň zasměje a na chvilku zapomene na všechny trable. Měj se krásně a pozdravuje kožušáky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuju za milé komentáře .-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.