pondělí 29. března 2021

Vtip na modré pondělí

Modré pondělí

V tento den by se nemělo pracovat, to ovšem neplatí pro hospodyně. Ty mohou pokračovat v pořádném úklidu domácnosti. A proč Modré? Zřejmě jde o překlad z německého „blau“, to ale kromě „modrý“ znamená také „neschopný práce“ nebo i „podnapilý“.    


Letošní velikonoce budou vypadat nějak takhle ...
Pěkný den a děkuju že jste ke mě zavítali.
🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣

6 komentářů:

  1. Zdravím do Kožuškova a děkuji za vtip. Jen si myslím, že takovou šlahačku by muži neuvítali. Mají rádi dívat se při ní do očí ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný, pěkný. Já si myslím, že chlapům je to šumák, jestli koukají do očí, nebo jinam. U nás je dneska zatím zataženo, ale snad se to trochu vybere. Měj hezký předvelikonoční týden. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. A další "jiné" Velikonoce...
    Přeji klidný den ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to já zásadu Modrého pondělí porušila, neb jsem pracovala na zahradě. A to není činnost hospodyněk. 😂🤣

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý vtip s výdejním okénkem. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Modré pondělí, no já mám před sebou modrou láhev Magnézie, to se taky počítá? :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.